Monto Media, hèt bureau voor strategie en marketing

Wie zijn we? Wat drijft ons? Wat is ons verhaal? In het antwoord op deze vragen schuilt de essentie van uw organisatie. In de essentie ligt het verschil met de concurrentie. De essentie is uw merkwaarde. Monto Media is gespecialiseerd in het vaststellen en verder ontwikkelen van deze merkwaarde met het unieke door Stefan Bergman ontwikkelde Monto Media Merkwaarde Model®. Met marketing- en communicatieconcepten, maar ook met webtools, mediaproducties en drukwerkbegeleiding.

Creativiteit maakt bijzonder - Consistentie zorgt voor herkenning

 

Een nieuwe manier van zaken doen neemt zijn intrede.

Van het productie-gedreven industriële tijdperk gaan we naar een waarden-gedreven economie. Veel organisaties staan aan de vooravond van deze transformatie. Wie zijn we? Wat drijft ons? Wat is ons verhaal? Mensen verlangen steeds meer (naar) authenticiteit, oprechtheid en duurzaamheid. Bedrijven en organisaties die hierop inspelen hebben meer succes. Of het nu gaat om producten en diensten of om leiders en bedrijven, het publiek zoekt een geloofwaardig verhaal. Voor geloofwaardigheid is niet alleen de inhoud van belang, maar ook de verpakking en de manier waarop het verhaal wordt gedeeld. Het delen van uw verhaal zorgt voor verbinding met uw klanten. Dat is het werk van de marketeer.

Ook marketing verandert.

Marketing is de laatste jaren volop in beweging. Internet en nieuwe media hebben grote gevolgen voor marketeers en communicatieafdelingen. De vraag naar specialistische kennis neemt toe, en dat zet marketeers en communicatiespecialisten onder grote druk. Ook de druk om het rendement van marketing(budgetten) inzichtelijk te maken neemt toe.

Marketing Strategie

Goodwill, een optelsom van beloften en verwachtingen, bepaalt voor een derde deel de waarde van een organisatie.* Wat een merk uniek maakt, is de beleving. Merkwaarde maakt het verschil. Veel organisaties kennen of herkennen hun merkwaarde niet. Wat is de kern van wat zij doen? Wat maakt hen onderscheidend? Het Monto Merkwaarde Model® geeft antwoord op deze vragen. De merkwaarde uit het Monto Merkwaarde Model® is de basis voor uw missie, visie en strategie. Zij geeft inzicht in de markt, de doelgroep en de concurrentie. Het draait om uw onderscheidend vermogen.

(*bron Brand Valuation, Interbrand Juli 2008).

Marketing Concepts

Het ontwikkelen van (communicatie)concepten vereist creativiteit en een weidse blik. Het draait om het leggen van verrassende verbanden op basis van trends, ideeën, maatschappelijke veranderingen en organisatorische ontwikkelingen. Conceptueel denken is belangrijk in marketingcommunicatie. Kennis van denkprocessen en de wijze waarop ideeën ontstaan is cruciaal. Alleen zo is het mogelijk om trends in markten te ontdekken en nieuwe kansen te zien. Monto Media helpt u graag verder.

Marketing Automation

Consistentie zorgt voor herkenning. Met de professionele marketingsoftware van Monto Media krijgt u greep op uw marketing. Het bespaart tijd en geld, en zorgt voor een goede balans tussen creativiteit en marktgerichtheid. Toepassingen als marketingplanning, digital asset management en web-to-publish zorgen voor een efficiënte en effectieve marketing.

Marketing Production

Onderscheidende elementen als tekst, fotografie en video zijn belangrijk voor een goed verhaal over uw organisatie, product of dienst. Zij brengen uw merk tot leven. Monto Media heeft een ervaren staat van dienst op het gebied van (cross)mediaproducties. Naast complete producties, doet Monto Media ook losse projecten. Denk aan drukwerk, social media, websites en webapplicaties, zoekmachineoptimalisatie, binnen- en buitenreclame.

Meer weten over de fundamentele bijdrage die Monto Media kan leveren aan uw organisatie? Neem contact met ons op.

Ik kan je helpen met:

Alle projecten van Stefan

Monto Media geeft uw onderscheidend vermogen een eigen gezicht. Met creatieve concepten die uw merkwaarde ondersteunen en het rendement van uw marketing en communicatie verhogen. Onze concepten zorgen voor een sterker merk en een hogere omzet. Stefan Bergman is al meer dan 25 jaar werkzaam op het gebied van marketing en communicatietrajecten. Als ondernemer bekleedde hij directiefuncties bij verschillende bedrijven op het gebied van crossmedia en webapplicaties. Daarnaast heeft Stefan door zijn ervaring als consultant en projectmanager een grote hoeveelheid kennis opgebouwd op het gebied van conceptontwikkeling, e-commerce, ERP systemen en marketingautomatisering.

Hoe kunnen wij helpen?