merkwaarde & huisstijltraject Vooorbergen

VOORBERGEN laten bewegen naar resultaat

VOOORBERGEN brengt organisaties in beweging door de methodische aanpak van een betere invulling van vragen van klanten. Het helpt organisaties in het bereiken van hun doelstellingen.

Klantgericht denken, klantgericht communiceren, klantgericht handelen

Vooorbergen heeft (zakelijke) dienstverleners en productiebedrijven als klant. Deze organisaties hebben te maken met intensieve klantcontacten en -interactie.

De Vooorbergen “triple-O” methodiek ontwikkeld, om organisaties hiermee te helpen: Oriënteren, Ontwikkelen, Optimaliseren. Dit is leidend geweest voor de bepaling van de merkwaarde van Vooorbergen en de verdere huisstijlontwikkeling en website gemaakt door Stefan van Monto Media.

Bewegen naar resultaat

Zaken die vaak als vanzelfsprekend lijken, zijn dat meestal niet. Binnen de merkwaarde van Voorbergen heeft Stefan samen met de opdrachtgever een duidelijke visie, missie en belofte bepaald, welke de uitgangspunten vormen voor alle strategische en dagelijkse uitdagingen. Met de merkwaarde ‘bewegen naar resultaat”, is de missie voor Vooorbergen als volgt bepaald:

“In een sterk veranderende en meer transparante wereld, zijn klanten kritischer en hebben grotere verwachtingen bij organisaties en bedrijven. Om optimaal aan deze verwachtingen én de invulling daarvan te kunnen blijven voldoen, moeten organisaties daarop ingericht zijn. Organisaties dit dat doen, hebben meer succes, dragen bij aan een grotere (klant)loyaliteit én versterken het onderlinge vertrouwen van mensen binnen een organisatie.”

Van methodiek naar karakteristiek

De Vooorbergen triple-O methodiek beweegt organisaties naar resultaat. Dit resultaat is vertaald in de nieuwe huisstijl voor Vooorbergen. De drie “O”‘s geven een onverwisselbare herkenning van het logo, de huisstijl en de bewijsvoering van Vooorbergen.

 

Meer weten over het door Stefan ontwikkelde Monto Merkwaarde Model®  en de fundamentele bijdrage die het kan leveren aan uw organisatie? Benieuwd naar wat we kunnen betekenen op het gebied van huisstijlontwikkeling en webtrajecten? Neem contact met ons op.

Monto Media geeft uw onderscheidend vermogen een eigen gezicht. Met creatieve concepten die uw merkwaarde ondersteunen en het rendement van uw marketing en communicatie verhogen. Onze concepten zorgen voor een sterker merk en een hogere omzet. Stefan Bergman is al meer dan 25 jaar werkzaam op het gebied van marketing en communicatietrajecten. Als ondernemer bekleedde hij directiefuncties bij verschillende bedrijven op het gebied van crossmedia en webapplicaties. Daarnaast heeft Stefan door zijn ervaring als consultant en projectmanager een grote hoeveelheid kennis opgebouwd op het gebied van conceptontwikkeling, e-commerce, ERP systemen en marketingautomatisering.

Hoe kunnen wij helpen?

  • Ik geef toestemming aan Beeldkazerne om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de privacy verklaring.