Strategie

Met een goeie strategie kan een organisatie een onderscheidende positie innemen ten opzichte van haar concurrenten in een competitieve omgeving. Daarbij gaat het om een duurzaam voordeel ten opzichte van concurrenten die aansluit bij externe trends en ontwikkelingen en bij de sterkten en zwakten binnen een eigen organisatie. Een strategische planning is richtinggevend voor alle beslissingen die een organisatie neemt. Maar hoe bepaal je een goede strategie?

Merkwaarde is de bepalend voor een goede strategie

Het draait om onderscheidend vermogen. Veel organisaties kennen of herkennen hun onderscheidend vermogen of merkwaarde niet. Wat is de kern van wat zij doen? Wat maakt hen onderscheidend? Het door Stefan ontwikkelde Monto Merkwaarde Model® geeft antwoord op deze vragen. De merkwaarde bepaalt vanuit het Monto Merkwaarde Model®, is de basis voor uw missie, visie en strategie. Het geeft inzicht in de markt, de doelgroep en de concurrentie.

Meer weten over het door Stefan ontwikkelde Monto Merkwaarde Model® en de fundamentele bijdrage die het kan leveren aan uw organisatie? Neem contact met ons op.

Alle projecten

Hoe kunnen wij helpen?

  • Ik geef toestemming aan Beeldkazerne om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de privacy verklaring.